Otwarta betaDostęp jest teraz za darmo. Masz pomysł albo uwagę?

Wartość punktowa:1
Kategorie:DD1

Który z wymienionych objawów może świadczyć o niedoborze płynu do wspomagania układu kierowniczego w autobusie?

Wyjaśnienie

Poprawna jest odpowiedź C. Gdy w układzie wspomagania brakuje płynu, pompa zasysa powietrze i głośniej pracuje, zwłaszcza przy skręcaniu kierownicą. Kierownica może też chodzić ciężej.

Wszystkie pytania z działu (26)
NrPytanieOdpowiedźPkt
7684W którym z wymienionych przypadków, uzyskuje się największą skuteczność hamowania autobusu przy pomocy hamulca silnikowego?B3
7685Którą z wymienionych czynności powinieneś wykonać, aby rozpocząć hamowanie silnikiem?C3
7686Które z wymienionych czynności powinieneś wykonać, hamując gwałtownie autobusem w sytuacji awaryjnej?C3
7687Którą z wymienionych funkcji spełnia w autobusie retarder?C2
8866Jak zachowasz się w sytuacji, która zmusi Cię do kontynuuowania jazdy za pojazdem nauki jazdy, bez możliwości bezpiecznego wykonania manewru wyprzedzania?A3
8867Jedziesz po drodze z maksymalną dozwoloną prędkością, pomimo tego widzisz zbliżający się z tyłu pojazd, który mruga światłami. Co zrobisz w tej sytuacji?C3
11309Jakie negatywne skutki dla kierującego pojazdem może powodować zaśnieżenie lub oblodzenie jezdni?B3
11310Jakie negatywne skutki dla kierującego pojazdem może powodować zaśnieżenie lub oblodzenie jezdni?A3